Potrivit expertilor, merita sa incercam diferite exercitii de fitness potrivite fiecarei varste. Alege activitatile fizice in functie de preferintele tale pentru diferite ritmuri sau zonele la care vrei sa lucrezi.

Scapa de kilogramele in plus cu o strategie de fitness care face bine corpului si starii tale de sanatate. Cercetatorii stiintifici au demonstrat faptul ca, metabolismul nostru incetineste cu cat inaintam in varsta. De aceea este indicat sa adoptam un regim fizic diversificat.

Nu este un secret faptul ca, la varsta aceasta ne simtim pline de energie si vitalitate. De aceea este indicat sa experimentam cu regimuri si exercitii de fitness care ajuta la eliberarea emotiilor negative si a stresului. Muzica poate juca un rol esential in distractia garantata de exercitii precum: Zumba, Kangoo Jumps, Aerobic sau Kickboxing.

De asemenea, aceste activitati sunt importante pentru a imbunatati circulatia sangelui si pentru a tine metabolismul in continua functionare. Combinatia unui program de tonifiere a musculaturii cu cardio ar fi cel mai ideal pentru varsta aceasta. Nu uita nici de importanta nutritiei.

Expertii in fitness te sfatuiesc sa te gandesti la viitorul tau si sa te concentrezi asupra intaririi musculaturii din zona abdomenului si din zona pelvica. In majoritatea cazurilor femeile isi doresc sa aiba un copilas la aceasta varsta. De aceea, este esential sa aiba o structura fizica cat mai buna si puternica.

Inainte de a pune bazele unei familii este indicat sa experimentezi cu cateva exercitii de fitness ideale pentru varsta respectiva. Exercitiile Kegel precum si cele de la Pilates, Yoga, BodyArt sunt ideale pentru a te mentine in forma.

In perioada in care se petrec niste schimbari dramatice in organismul tau este foarte important sa cresti numarul sesiunilor de fitness in rutina ta saptamanala. Pe langa faptul ca, vei reusi sa arati mai tanara, vei avea o arma secreta impotriva afectiunilor care apar la varsta respectiva.

Exercitiile Cardio de aerobic, Zumba sau orele petrecute la aparate eliptice te ajuta sa-ti imbunatatesti functiile vitale si sa-ti accelerezi metabolismul. Pe cand exercitiile de stretching si respiratie contribuie la sanatatea coloanei vertebrale si ajuta la reglarea nivelului de hormoni.

Exercitii de fitness intre 50-60 ani

Nu trebuie sa renunti la activitatile fizice distractive nici la varsta de dupa 50 de ani. Cheia succesului este sa gasesti programul care ti se potriveste cel mai bine. Menopauza este una dintre conditiile cu care se confrunta mii de femei. Solutia naturala pentru a combate simptomele neplacute este un regim de fitness regulat si echilibrat.

Fluctuarea nivelului hormonilor poate deveni extrem de deranjanta. Insa, nu si daca te tii in forma cu Yoga, Tai Chi sau exercitii mai ritmice precum Step Aerobic sau Zumba. Osteoporoza este o alta problema grava care apare la persoanele cu varste intre 50-60 de ani.

Exista specialisti care te invata cateva exercitii de fitness de baza pentru cresterea densitatii oaselor. Pe langa vitaminele esentiale merita sa investesti si intr-un abonament la sala de fitness.